måndag 22 september 2008

1:a semesterveckan!!!.......

Mys!
"Kava"



Jag åkte med mina föräldrar till vårt hus i snapphaneskogarna för att snoka efter svamp, lägga spår och äta gott, sova och läsa gamla tidningar. Det var underbart skönt! Jag klippte ner Kompis till en släthårig schnauzer och gick dessutom på Dito och hans stora hemska 1:årsrufs som snart kommer att bli bortklippt också.... Han tovar ihop för att han älskar att bada i sump och sen gnugga sig "torr" i granrisen...
Jag har gett upp!

Sen var det att ta sig hem igen för att gå på kräftskiva med kollegorna på Smådjursakuten. Det var också mycket trevligt och det var skönt att bara kunna sitta och snacka strunt och äta gott ihop med alla nu innan mina vägar bär mot Kungälv. Jag har haft turen att jobba ihop med många härliga människor på alla de olika kliniker jag arbetat på och Smådjursakuten är inget undantag. Jag kommer att sakna dom!

Inga kommentarer: