tisdag 10 februari 2009

Någon skurk har snott mitt hotmailkonto!!!!!

Igår fick jag ett mail ifrån hotmailkontot som jag dumt svarade på och idag fattade jag snabbt att det skulle jag inte gjort! De har snott hela min gamla hotmailadress och hela kontot och utger sig nu för att vara mig som behöver få pengar..... Man tror faaaan inte att det är sant! Jag kommer inte själv in och alla mina adresser, sparade mail, osv osv är låsta för mig. Jag måste nog säga att jag har lite panik för det var en massa information där som jag nu aldrig kommer att få tillbaks! Så ni som känner mig och skickar mail till mig, de kommer inte fram.. jo till skurkarna men de lär inte svara om ni inte tänker skicka en massa pengar..... Så, skriv hit så skickar jag min nya adress,,,

klockan är halv ett på natten, har precis gått igenom vad jag skall prata om imorgon då 60 personer på Tjörn har kommit för att lyssna.. i all hast glömde jag vägbeskrivningen och måste få tag på dom imorgon bitti då dessutom rörmokaren kommer (om nu 6 timmar,,,)Skall gå och lägga mig och deppa efter att mina fina snälla tålmodiga hundar har fått kissa.
God natt från en mycket trött, ledsen och arg Jenny, (den riktiga....)

Inga kommentarer: