onsdag 17 december 2008

Roliga erbjudanden och fler kurser (och kisse...)

Nåååå, hur söt är man 2 veckor gammal?! Va????

Jo, jag har börjat hoppas på att allt stämmer och att en röd tjockis kommer att bo hos oss i vår. Jag har än så länge bara mailat uppfödaren och skall komma och klämma lite på honom när han är lite äldre, men jag hoppas att det går i lås!

Jag har blivit antagen på ytterligare en etologikurs på Linköpings Universitet och skall läsa på distans i vår. Superkul!

Dessutom har jag blivit tillfrågad att åka upp till min gamla djursjukvårdarskola och berätta om vad jag gör med min beteendebit som djursjukvårdare. De vill ha folk som berättar om hur man kan utvecklas och vinkla vårt yrke och göra en egen "nisch".

Ovanpå detta ringde en god vän ikväll och undrade om jag kunde hålla i en utbildningshelg i Götene gällande just klickerträning.

Alla projekt känns som att det kommer att bli superkul och jag skall nog få ihop det,... skall bara flytta och organisera upp mig en smula...
Ps, jag är frisk igen! Tjoho!! Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söööt! Jag vill också klämma! Kul att det blir en röd kattkille efter alla dessa år.

Anonym sa...

Hej
Röda kattkillar är inte dumt! vi har en.

Solbritt