måndag 26 maj 2008

Hundarna har tagit över mitt liv.....

Sitter här och har betalat mina allt för många räkningar och ser plötsligt att det stora seminariet i Sollentuna med Kathy Sdao och Ramirez är nästnästa helg...! Mina föräldrar är borta och detta innebär att jag inte har hundvakt! Dessutom är min vän som jag skulle bo hos, hon är i Gbg just samma dagar...

Detta innebär att jag nu måste hitta någon som kan stoppa in mina hundar i en garderob i 3 dagar.... inkl Dito...

Dessutom har jag trixat med vår rasspecial idag med boende, domare och tävlingsledare och har känt mig riktigt effektiv, ända tills jag ser i kalendern att är det inte samma helg som jag skulle gått på Fanny och Thomas bröllop!

Den enda grejen i sommar som i alla fall (även om det är hundfolk :) härligt hundfolk) innebar att man skulle gå som en vanlig människa på gatorna utan sina gamla slittåliga kläder med bra fickor. Åh, jag ville ju gå på detta som kommer att bli en toppendag!

Det är så djäkla typiskt! Jag blev så arg att jag har öppnat en HOF!
Jag skulle kunna lägga ut en bild här men jag vägrar, jag har bara bilder på hundar....

Inga kommentarer: