Bloggarkiv

måndag 2 juni 2008

Dito är röntgad!


En bild på söta Svea

Har jobbat nattskift hela helgen så något tränande har det inte blivit något med direkt... Är allergisk mot gräspollen, så min näsa har varit på väg att ramla av och jag har varit supertrött. Idag såg jag till att komma till en läkare som skrev ut mediciner för allt, 1000:- ! Men det verkar faktiskt fungera och nu kan jag till och med andas genom min röda näsa, underbart!

Jag är inte så duktig på att vänta längre för det är ju så nervöst... så idag sövdes både Dito och hans bedårande syrra Svea för att röntgas, både armbågar och höfter. Så vitt jag kunde avgöra har dom i alla fall inga stora förändringar men vi hoppas ju såklart å att få helt ua på alltihop!

Jag beslutade även att ta bort Kompis dränrör idag för som det är nu irriterade dom mer än det hjälpte. Så håll nu tummarna för att det läker sig fint med hjälp av tvätt och antibiotika..

Inga kommentarer: